26 Şubat 2012 Pazar

Bu Gece Şiir Yazmak Geldi İçimden..

Melankolik bir haldeyim ve bu anı biraz evvel yazdığım bir şiirle ölümsüzleştirmek istedim..umarım beğenirsiniz :)
                                 
                                      
                                    ANLAMIYORSUN


Beni arama bir daha
Beni sonbahar yalnızlığımla başbaşa bırak
Bu, sevginin yitirilmişliğidir
En büyük aşkların bile boynu bükük
Mahsun bir çocuk gibi bırakılmasıdır
İyi bak


Ortada kaldı zavallı biçare gönlüm
Onu kurtaramaz
O şimdi yeni umutların peşinde
Sanıyorum o da benim gibi bir daha
Yalancı kalbe kanmaz


Her şeye yeniden başlayalım diyorsun
Bu sevgi yitirildi anlamıyorsun
Tekrarlamak istemiyorum
Yeniden yaşamak mı
Herşey bitti
Anlamak istemiyorsun


AB


2 yorum:

Çisem dedi ki...

Çok Beğendim Ya.. :) Harikasın Her Zaman ki Gibi.

Adsız dedi ki...

Artık benim de bir yalım oldu
Koltugum oldu, kedim oldu
Hani taşınamazdım
Nooolduuuu :)

Bu da benim icimden geldi :) Ariffff :)

Blogdaki şiirlerin tüm hakları AYSU BACEOĞLU'NA aittir.İzinsiz kullanılamaz.