29 Şubat 2012 Çarşamba

Şiirler ve Hayaller ...

SÜR ARABACI KIRBAÇLA ATLARI

Ben burada yaşayamam artık
Sür arabacı kırbaçla atları
Ben onun olduğu yerde yaşayamam
Böyle yaşamak mı ?
Sevmiyorum hatıraları
Ya o gitmeliydi bu şehirden ya ben
Ama ben gitmeliydim ki artık görmemeliydim
Beraber gezdiğimiz o parkları sokakları
Sür arabacı kırbaçla atları
Bir daha gelmeyelim bırakalım anıları

Yeni bir dünya arayalım ondan uzak
Batıya gidelim istersen doğuya
Ama istersen öbür dünyaya olsun
Saray olması şart değil yerleşelim bir obaya
Bir pınar doğsun önünden
İçimde ne kadar kin nefret varsa
Bir ırmak bir nehir olup boğulmalı
Sür arabacı kırbaçla atları
Yeter değil mi ? Yeniden öğrenmeliyiz yaşamı

Beni arayacaktır biliyorum
Onun için uçsuz bucaksız çöllere git
Arkamızdan gelecek bana olan hasretiyle
Yetişemez ama sen yine çabuk git
Bir vaha bulması kolay değil
Beni sevgisi hiç kuşatamayacak
Kumlar arasında bir saltanat kurmamalı
Sür arabacı kırbaçla atları
Orada muhakkak yeşil bir yer olmalı

O bir hayattı içimde beni yaşatan
O bir çiçekti ben bir arı
Ondan alır ona verirdim
Bu sevginin tatlı ballarını
Artık yaşama sevinci öldü içimde
Sevda çiçeğimin boynu büküldü dalları koptu
Beni arayan gözlerde şimdi neden ayrılık vardı
Sür arabacı kırbaçla atları
O daha çok çeker seviyorsa ayrılıkları

AB

Hiç yorum yok:

Blogdaki şiirlerin tüm hakları AYSU BACEOĞLU'NA aittir.İzinsiz kullanılamaz.