28 Şubat 2012 Salı

Şiir Yazmayı Seviyorum

Evet bir yandan albüm hazırlıklarına yoğun bir şekilde devam ediyor ama şiir yazmaktan vazgeçemiyorum.Ve bu yazdığım şiirleri sizlerle paylaşmaktan da büyük zevk alıyorum.Bakalım bu şiirimi beğenecekmisiniz :)


NASIL OLDU DA

Nasıl oldu da düşünemedim seni
İlk defa senden arınmış
Başka bir yaşamın eşiğine atmışım kendimi
Bir gün gelecek sende anlayacaksın 
Beni yanlış anlamanın etkilerini
O zaman yalvaran bakışlarınla
Sakın karşıma geçip güldürme kendini


Bir zamanlar su olup
Çağlayanlar gibi içime akardın
Sonra bir çığ gibi
Beni aşkınla her tarafından kuşatırdın


Nerede o günler,o düşler
Nerede o bakışlar,o gülüşler
Gerçek bir dost,sevgiliydik
Nerede beni hala yakan öpücükler
Hani unutulmazdın
Hani kalbimde sönmeyen ateştin
Beni büyüleyen o gözler
Bir buz olup çözülüp gittiler


AB

Hiç yorum yok:

Blogdaki şiirlerin tüm hakları AYSU BACEOĞLU'NA aittir.İzinsiz kullanılamaz.